Очно-дистанційні курси інформатиків

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Очно-дистанційні курси інформатиків » Навчальний посібник » Розподіл обов'язків між слухачами


Розподіл обов'язків між слухачами

Сообщений 1 страница 29 из 29

1

Вважаю, що посібник є найбільш трудомістким етапом роботи над навчально-методичним комплексом.
Маючи прикидку програми доцільно розподілити теми.

Відповідальними є Вапнічний С.Д. та Зубик В.В.

Отредактировано Rebryna V (2007-05-05 18:11:45)

0

2

Збір матеріалу розпочали. Дії між собою узгодили.

0

3

S.Vapnichny написал(а):

Збір матеріалу розпочали. Дії між собою узгодили.

Це між ким узгодили? Тільки відповідальні?
Я маю на увазі інше. Коли буде готова програма, то на кожну тему треба визначити автора, який буде писати, а всі читатимуть і вноситимуть правки. Я так бачу роботу. Якщо є можливість застосувати ООП до написання посібника, то це було б КЛАСНО!

0

4

class проeкт
  {  metod Zubuk;
      metod MoroZ;
      metod Stukalova;
      metod Besspalko;
      metod Koliseckiy;
      metod Pelepchuk;
      metod Grib;
      metod Vapnichny;
      metod Sirenkiy;
      metod Gabelchuk;
   }

Може не так виправляйте.

0

5

Тепер усе зрозуміло, залишиєть дурничка - реалізувати методи :)
А якщо серйозно, то треба програму.
Я бачу схематично програму  так:
1. Ознайомлення із середовищем (2)
2. Вивчення мови. (можна об"єднати з п.3 десь на 40 годин)
3. Отримання навиків при розв"язуванні задач
4. Ознайомлення з ООП, створення прикладних програм  (біля 30 год)

0

6

S.Vapnichny написал(а):

class проeкт
  {  metod Zubuk;
      metod MoroZ;
      metod Stukalova;
      metod Besspalko;
      metod Koliseckiy;
      metod Pelepchuk;
      metod Grib;
      metod Vapnichny;
      metod Sirenkiy;
      metod Gabelchuk;
   }

Дякую за моє місце в динамічній пам'яті.

0

7

Цинчик Тетяна написал(а):

Дякую за моє місце в динамічній пам'яті.

А інтерфейс...

0

8

Vitaly написал(а):

Я бачу схематично програму  так:
1. Ознайомлення із середовищем (2)
2. Вивчення мови. (можна об"єднати з п.3 десь на 40 годин)
3. Отримання навиків при розв"язуванні задач
4. Ознайомлення з ООП, створення прикладних програм  (біля 30 год)

Хіба ми зупинились не на 35 годинах? А взагалі, про програму говоримо в іншій гілці.

0

9

Пилипчук О.П. написал(а):

Хіба ми зупинились не на 35 годинах? А взагалі, про програму говоримо в іншій гілці.

Ми ще нікуди не рушали. Я вважаю, що 35 години для цього факультативного мало. А щодо програми? Так її ще там не було, що ж обговорювати?

0

10

Програма готова, тепер залишається з"ясувати як багато народу буде працювати над посібником. Хто має таку інформацію або думки з цього приводу?

0

11

Vitaly написал(а):

Програма готова

Може я пропустив щось важливе, нагадай який варіант програми ми взяли за основу?

0

12

S.Vapnichny написал(а):

Може я пропустив щось важливе, нагадай який варіант програми ми взяли за основу?

Це я мав на увазі, що опублікована (два варіанти це завжди більше ніж один і завжди довше визначатися з вибором). Більше інформаціїї немає.

Отредактировано Vitaly (2007-05-18 22:28:01)

0

13

Розподіл тем розпочато.
Габельчук Ю.П. запропонував 10 тем.
Беремо за основу.

1. Колісецький Вілен Іванович
2. Стукалова Ірина Володимирівна
3. Беспалько Ганна Анатоліївна
4. Цинчик Тетяна Петрівна, допомагає Стукалова Ірина Володимирівна
5. Cіренький Ігор Олексійович
6. Гриб Гаяне Анатоліївна
7. Вапнічний Сергій Дмитрович
8. Габельчук Юрій Петрович
9. Зубик Віталій Віталійович
10. Мороз Олександр Орестович

Станом на 28 травня теми розподілені.

Отредактировано Rebryna V (2007-05-20 13:22:11)

0

14

Мій вибір - 4.

0

15

Візьмуся за 9-й.

0

16

И еще раз повторю - 6 (в первую очередь), 10 (во вторую).

0

17

Якщо мова йде про поштовий реліз програми Грабельчука від 15.05 - то я можу взяти 10 тему. Але, на мою думку, потрібно враховувати кількість годин в темі - якщо в деяких темах по 1-2 год., то потрібно підключатись і до більших тем, тобто організувати пари.

0

18

Ладно, все любимые темы разобрали, возьму 2. Но тема 4 - большая, а 2 - маленькая. Саша Мороз прав, распределение неравномерное. Могу помочь Тане Цинчик, и взять таки циклы из 4-й.

0

19

Можливо 5.

0

20

Великою перешкодою на даному етапі є: бур'ян на городі і закінчення навчального року.  :D

0

21

Я взяла тему 4, бо я не є відповідальною за конкретний розділ.

Стукалова И.В. написал(а):

Могу помочь Тане Цинчик, и взять таки циклы из 4-й.

Я згодна допомогти з розробкою диску.

0

22

Залишилися п.7 і п.8
Габельчук і Вапнічний будуть кидати жереб?

0

23

Беруся за 8 пункт

0

24

Використання компілятора командного рядка csc.exe
Хочу поділитись інформацією з тими хто ще не знає про самий простий спосіб скомпілювати і виконати програму з допомогою  C#-компілятора:
1. Ввести текст програми з допомогою будь-якого текстового редактора (вводити без форматування). Зберігти файл, наприклад під іменем Test.cs
2. Скомпілювати програму, запустивши C#-компілятор, csc.exe, вказавши в командному рядку ім'я файлу.
C:\csc Test.cs
Компілятор створить файл з іменем Test.exe, який буде містити MSIL-версію цієї програми.І хоча MSIL-код не є виконуваним, він міститься в exe-файлі. При спробі виконати файл Test.exe система CLR автоматично викличе JIT-компілятор. Але майте на увазі, якщо на комп'ютері не встановлено середовище.NET Framework, програма не виконається, через відсутність системи CLR.
3. Для виконання програми достатньо ввести її ім'я в командний рядок
C:\Test
Примітка: Перед запуском компілятора csc.exe вам, можливо прийдеться виконати пакетний файл vcvars32.bat, який як правило міститься в папці //Program Files/Microsoft Visual Studio.NET/Vc7/Bin.

Отредактировано Габельчук (2007-05-22 18:25:28)

0

25

Привіт усім!
От ми уже перейшли до другого етапу - розібрали теми.
Напевно, цей етап буде легшим за перший - створення програми, бо тут потрібно розібратись з одним розділом, а не з усіма зразу і визначити що основне а що другорядне.
Я програму більшою мірою складав за змістом підручника Т. Павловської С#. Программирование на языке высокого уровня.Учебник для ВУЗов, там мені сподобався розподіл тем, Хоча самої книги я не маю і буду вдячним, якщо хто знайде електронний варіант і підкаже мені де його знайти.
Напевно, моя програма ще далека від досконалості то я прошу всіх хто працює над тим чи іншим розділом - підправляйте, виправляйте, переставляйте, викидайте, дабавляйте, щось перекидайте в основну частину, щось забирайте з неї  - все на ваш розсуд, бо працюючи над одним розділом грунтовно, можна з цим усім легше визначитись.

0

26

Габельчук написал(а):

Напевно, цей етап буде легшим за перший

Не розслаблюватись! :)

Легше не буде. Програму робили всі разом, а розділи буде робити кожен учасник/група окремо. Об'єм матеріалу зростає. Зростає ризик втратити якусь важливу деталь і, навпаки, "всунути" щось таке, без чого можна обійтися. Кожна бригада буде виставляти свої ідеї/пропозиції, тому об'єм спілкування різко зросте. Відповідальним за теми треба зробити окремі гілки форуму для тем, щоб не було плутанини.

0

27

Не отримав згоди по пункту 7. Невже викидаємо з посібника цей пункт?

0

28

Пилипчук О.П. написал(а):

Відповідальним за теми треба зробити окремі гілки форуму для тем, щоб не було плутанини.

Вважаю, що досить підфоруму "Структура посібника". Там прошу відповідальних за теми відкрити свої теми і почати роботу.
Час невпинно рухається вперед і права на розслаблення не має. До 1 червня маємо затвердити програму.

0

29

Тема 7 - за мною.

0


Вы здесь » Очно-дистанційні курси інформатиків » Навчальний посібник » Розподіл обов'язків між слухачами