Очно-дистанційні курси інформатиків

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Узгодження програми

Сообщений 61 страница 90 из 94

61

S.Vapnichny написал(а):

важко сперечатись з П.О.П.

:)

Кухар Андрій написал(а):

Щось наше обговорення повністю перекочувало в електронку...

Мені, наприклад, електронна пошта трохи зручніша, бо швидше знімається (діал-ап). Але форум, звичайно, теж має свої переваги. А взагалі, в електронку "з'їхали" через неможливість (?) кудись викладати файли. Чи є в когось досвід використання файлообмінних сервісів? (наприклад, www.upload.com.ua)

0

62

ПРОГРАМА
факультативного курсу з  «Основ програмування мовою С# »
курс розраховано на 35+35 годин
Зміст
1. Вступ. Перший погляд на платформу .NET (2 год.)
Перший погляд на об'єктно-орієнтоване програмування.
Перший погляд на класи
Перший погляд на Visual Studio.NET
Консольне застосування
Створення проекту. Основні вікна проекту
Зготовка консольної програми. Запуск програми

2. Основні поняття мови C# (1 год.+1 год.)
Ключові слова, ідентифікатори
Знаки операцій і роздільники
Літерали
Коментарі
Типи даних
Класифікація типів
Вбудовані типи
Типи літералів

Типи-значення і посилкові типи
Упакування і розпакування
3. Змінні, операції і вирази (4 год. + 5 год.)
Змінні
Іменовані константи
Операції і вирази
Перетворення вбудованих арифметичних типів-значень
Введення у виключення
Основні операції C#
Інкремент і декремент
Операція new

Операції заперечення
Явне перетворення типу
Множення, ділення і залишок від ділення
Додавання і віднімання

Операції зсуву
Операції відношення
Порозрядні логічні операції
Умовні логічні операції
Умовна операція
Операції присвоювання
Лінійні програми
Просте введення-виведення
Введення-виведення у файли
Математичні функції - клас Math

4. Оператори (7 год. + 5 год.)
Вирази, блоки і порожні оператори
Оператори галуження
Умовний оператор if

Оператор ? (тернарний)
Оператор вибору switch
Оператори циклу
Цикл з передумовою while
Цикл з постумовою do
Цикл з параметром for
Цикл перебору foreach
Рекомендації по вибору оператора циклу

Оператори передачі управління
Оператор goto
Оператор break
Оператор continue
Оператор return
Базові конструкції структурного програмування

Обробка виняткових ситуацій
Оператор try
Оператор throw
Клас Exception
Оператори checked і unchecked

5. Класи: основні поняття (3 год. + 4 год.)
Керування доступом до членів класу
Специфікатори доступу

Присвоювання і порівняння об'єктів
Дані: поля і константи
Методи
Передача об’єктів методам
Використання ref- ,out-параметрів
Повернення методами об'єктів

Параметри методів
Параметри-значення
Параметри-посилання
Вихідні параметри
Ключове слово this
Конструктори
Властивості

6. Масиви і рядки (7 год. + 2 год.)
Масиви
Одновимірні масиви
Прямокутні масиви
Ступінчасті масиви
Клас System.Array
Оператор foreach
Масиви об'єктів
Символи і рядки
Символи
Масиви символів
Рядки типу string
Форматування рядків
Рядки типу StringBuilder

Клас Random
7. Класи: подробиці, ієрархія класів (1 год.+4 год.)
Перевантаження методів
Рекурсивні методи
Методи із змінною кількістю аргументів
Метод Main
Індексатори

Операції класу
Унарні операції
Бінарні операції
Операції перетворення типу
Деструктори
Вкладені типи
Наслідування
Віртуальні методи
Абстрактні класи
Безплідні класи
Клас object
8. Інтерфейси і структурні типи (1 год. + 6 год.)
Інтерфейси
Реалізація інтерфейсу

Робота з об'єктами через інтерфейси. Операції is і as
Інтерфейси і наслідування
Стандартні інтерфейси .NET
Порівняння об'єктів
Сортування за різними критеріями
Перевантаження операцій відношення
Клонування об'єктів
Перебір об'єктів і ітератори
Структури
Перерахування

Операції з перерахуваннями
Базовий клас System.Enum
9. Робота з файлами (1 год. + 2 год.)
Потоки байтів
Асинхронне введення-виведення
Потоки символів
Двійкові потоки
Консольне уведення-виведення
Робота з каталогами і файлами

Збереження об'єктів (серіалізация)
10. Введення в програмування під Windows (8 год. + 6 год.)
Подієво-кероване програмування
Шаблон програм для Windows
Клас Control
Елементи управління
Мітка Label
Кнопка Button
Поле введення TextBox
Меню MainMenu і ContextMenu
Прапорець CheckBox
Перемикач RadioButton
Панель GroupBox
Список ListBox
Попередні зауваження про форми
Клас Form
Діалогові вікна
Клас Application

Коротке введення в графіку

0

63

Габельчук написал(а):

ПРОГРАМА
факультативного курсу з  «Основ програмування мовою С# »
курс розраховано на 35+35 годин

Програма поступово сходиться до спільного знаменника. :) Це добре.
Давайте тепер об'єднаємо програми Сіренького та Габельчука в одну. Бо перший погляд на ООП потрібний. І розуміння суті алгоритму і мови програмування теж потрібне. Потім викреслимо зайве. Бо тут і на 70 годин забагато інформації виходить. В 10-11 класах теж щось вивчати потрібно. ;)

0

64

Кухар Андрій написал(а):

Давайте тепер об'єднаємо програми Сіренького та Габельчука в одну.

Шановний пане Андрію, як це не важко  буде зробити, але об'єднувати, скоріш за все, прийдеться вам. А можливо, варто все-таки взяти ваш чудовий проект програми, який, на мою думку все ж НАЙКРАЩИЙ, за основу та доповнити його фрагментами з представлених програм (дуже гарних, але дуже різних).  :rolleyes: Бо ми будемо сперечатися та виправляти один одного до грудня, що вельми не сподобається пану Віталію Арсеновичу.

0

65

Всім вітання!
Сьогодні мав живі розмови з Тетяною та Ігорем у Кам'янці-Подільському.
Станом на 15 травня програму маємо і не одну: Вапнічного, Кухара, Сіренького, Габельчука.

Кухар Андрій написал(а):

Давайте тепер об'єднаємо програми Сіренького та Габельчука в одну. Бо перший погляд на ООП потрібний. І розуміння суті алгоритму і мови програмування теж потрібне. Потім викреслимо зайве.

Повністю підтримую пропозицію наукового керівника. Скільки нам потрібно на це часу?

Мав сьогодні розмову із головним редактором газети Інформатика Наталею Волковінською.
Вони готові брати наш матеріал для публікації у вигляді додатків до газети.
Отже, попит є.

Працюємо. Я маю ще таке питання. Хто ще не встановив С#? Давайте мені замовлення і я запишу на диски та спробую передати.
Крім того у мене вже зібралася чимала бібліотека електронних книг.
Практичні заняття із слухачами курсів показали, що освоєння нової мови особливих труднощів не викликало.
Закликаю до роботи.
Тепер пропоную розподілити між собою теми. Кожен працює над однією чи кількома, для цієї теми розробляє все: матеріал до посібника, до збірника, на диск, вимоги до знань учнів до програми. Розсилаємо поштою і кожен внесе свої правки. Відповідальні за свою ділянку роботи робитимуть кінцеву правку. Тоді черга наступить моя і Кухара. Такий порядок сприймається?

0

66

Rebryna V написал(а):

Хто ще не встановив С#?

Я ще не встановив MS Visual C# Express Edition. Встановив SharpDevelop, тому працювати можу, але якщо передасте MS Visual C# Express Edition - буду радий. Крім того, зможу порівняти два середовища. Зараз можу порівнювати з середовищем MS Visual Basic 2005 Express Edition - для початківця особливої різниці немає. Видно, бібліотека NetFramework відіграЄ ключову роль.

Rebryna V написал(а):

Крім того у мене вже зібралася чимала бібліотека електронних книг.

На диск! Разом з середовищем.
А хто не хоче диска - електронною поштою  :lol:

Трохи вище було сказано:

Rebryna V написал(а):

Таким чином на другому форумі будуть лише важливі рішення і посилання.

Дуже сумніваюсь, що це приживеться. Форум - жива, динамічна штука. Якщо хтось хоче витиснути з нього "квінтесенцію" - будь ласка. Можна вибрати найцікавіші речі, десь опублікувати (дотримуючись авторських прав), але це вже буде НЕ ФОРУМ.

0

67

Програма Габельчука виглядає непогано. Можливо, трохи перевантажена матеріалом (важко зорієнтуватись, бо ще не опанував так як треба мову), але підхід гарний. Слово за науковим керівником. Також зайвий матеріал може відсіятись при розробці посібника: тоді буде трохи ясніше, що до чого.

0

68

Беспалько А. написал(а):

можливо, варто все-таки взяти ваш чудовий проект програми, який, на мою думку все ж НАЙКРАЩИЙ, за основу та доповнити його фрагментами з представлених програм (дуже гарних, але дуже різних).

Мені також подобається цей варіант навіть з тієї позиції, що Андрій єдиний серед нас хто має досвід роботи із С і зможе вилучити зайве на початковому етапі. Ну і перші його теми є класичними і необхідними для початківця.
Готовий почати написання тексту посібника за першим розділом програми А.Кухара "Як створювати програми".

0

69

Я також ще не встановила MS Visual C# Express Edition, і не відмовилась би від бібліотеки електронних книг.

Отредактировано Цинчик Тетяна (2007-05-16 10:38:53)

0

70

Взяла бы циклы.

0

71

В програмі, яку запропонував Юрій, є 10 тем. Прошу повідомити, яку тему можете взяти:
1. У першу чергу
2. У другу чергу

Тоді я зможу зробити розподіл. Старосту прошу робити літературне редагування і зводити різні стилі до спільного знаменника. Тоді кожному випаде окрема тема, де автор розробляє все по трьох напрямках:
1. До посібника.
2. До збірника.
3. На диск.

Також важливою буде роль відповідальних, які призначені раніше. Вони все зводять у першому наближенні.

0

72

Якщо я правильно зрозумів беремо за основу дану програму і починаємо працювати.
Я берусь за:

Габельчук написал(а):

1. Вступ. Перший погляд на платформу .NET (2 год.)
Перший погляд на об'єктно-орієнтоване програмування.
Перший погляд на класи
Перший погляд на Visual Studio.NET
Консольне застосування
Створення проекту. Основні вікна проекту
Зготовка консольної програми. Запуск програми

Чи можна в межах свого розділу вносити незначні корективи.
Вимоги до знань, вмінь та навичок учнів буде розробляти той хто пише розділ (думаю це краще) чи чекати їх від автора.

ЧИ БУДЕ СКОМПІЛЬОВАНИЙ ПРОЕКТ ПРОГРАМИ ВІД КУХАРА?

Отредактировано Vilen (2007-05-18 18:30:40)

0

73

Vilen написал(а):

Якщо я правильно зрозумів

Я ще нічого не зрозумів. Хто має звести до спільного знаменника дві програми?

0

74

спробую у 1 чергу:

Габельчук написал(а):

3. Змінні, операції і вирази (4 год. + 5 год.)
Змінні
Іменовані константи
Операції і вирази
Перетворення вбудованих арифметичних типів-значень
Введення у виключення
Основні операції C#
Інкремент і декремент
Операція new
Операції заперечення
Явне перетворення типу
Множення, ділення і залишок від ділення
Додавання і віднімання
Операції зсуву
Операції відношення
Порозрядні логічні операції
Умовні логічні операції
Умовна операція
Операції присвоювання
Лінійні програми
Просте введення-виведення
Введення-виведення у файли
Математичні функції - клас Math

Віталій Арсенович, потрібна наступна дата - для перших варіантів розроблених тем, хоча б приблизно.

0

75

Отже, процес пішов.
Вілен береться за перший розділ, Аня за третій.
Залишилися 2-й, 4-10-й. Розбирайте по черзі.
За основу беремо програму Габельчука і давайте спробуємо кожний, хто взяв тему, внести корективи, враховуючи інші варіанти програм.

Vilen написал(а):

Вимоги до знань, вмінь та навичок учнів буде розробляти той хто пише розділ (думаю це краще) чи чекати їх від автора.

Над програмою попрацювали автори. Їм можемо подякувати і рухаємося далі. Вони тепер отримають від кожного поправлену частину і будуть її готувати до загального редагування. Вони і надалі залишаються відповідальними.

Vilen написал(а):

ЧИ БУДЕ СКОМПІЛЬОВАНИЙ ПРОЕКТ ПРОГРАМИ ВІД КУХАРА?

На мій погляд науковий керівник свою роль відіграє і перекладати нашу роботу на нього не треба. Він висловився. Тепер кожний має виконати те, що сказав керівник.

Vitaly написал(а):

Я ще нічого не зрозумів. Хто має звести до спільного знаменника дві програми?

Вважаю, що ми всі. Пропоную кожному вибрати тему і цю тему звести і розробити.

Назначаю термін вибору тем і підготовки своїх частин програм. До 1 червня 2007 року має бути готова програма і розпочата робота.
До 1 липня має бути перший варіант (чорновик) по кожній темі.

0

76

Нагадую, що є потреба зберігати сторінки форуму у себе в папці.

0

77

У першу чергу готова взятись за

Габельчук написал(а):

4. Оператори (7 год. + 5 год.)
Вирази, блоки і порожні оператори
Оператори галуження
Умовний оператор if
Оператор ? (тернарний)
Оператор вибору switch
Оператори циклу
Цикл з передумовою while
Цикл з постумовою do
Цикл з параметром for
Цикл перебору foreach
Рекомендації по вибору оператора циклу
Оператори передачі управління
Оператор goto
Оператор break
Оператор continue
Оператор return
Базові конструкції структурного програмування
Обробка виняткових ситуацій
Оператор try
Оператор throw
Клас Exception
Оператори checked і unchecked

У другу чергу - любе, знати треба все.

0

78

Rebryna V написал(а):

Старосту прошу робити літературне редагування і зводити різні стилі до спільного знаменника.

Да, у каждого свой стиль изложения материала, и привести все написанное к единому стилю - достаточно непростая задачка. Особенно весело будет Олександру Павловичу от моего "русского" украинского.  :)
Я взяла бы 6 раздел "Массивы и рядки" (в первую и во вторую очередь). Нас ведь 10, даже, пардон, 11, так что каждому по разделу. Но, если вы настаиваете на второй очереди, то я взяла бы еще раздел 10 "Введение в программирование под Windows".

0

79

Гаянэ написал(а):

Особенно весело будет Олександру Павловичу от моего "русского" украинского.

Тут якраз без проблем: я можу читати з листа український текст відразу російською і навпаки. А от над стилем прийдеться попрацювати. Крім того, зараз треба узгодити СТРУКТУРУ ПАРАГРАФА. Для початку пропоную традиційну:

1. Виклад теорії з прикладами використання.
2. Питання для самоперевірки (можна продублювати комп'ютерним тестом на диску)
3. Покрокова вправа для відпрацювання навичок
4. Задачі для самостійного (в тому числі й домашнього) виконання

0

80

Пилипчук О.П. написал(а):

Крім того, зараз треба узгодити СТРУКТУРУ ПАРАГРАФА. Для початку пропоную традиційну:

1. Виклад теорії з прикладами використання.
2. Питання для самоперевірки (можна продублювати комп'ютерним тестом на диску)
3. Покрокова вправа для відпрацювання навичок
4. Задачі для самостійного (в тому числі й домашнього) виконання

Староста молодець! Я підтримую. Непогано на початку кожного параграфа дати 2-3 запитання на актуалізацію.

0

81

У нас вообще староста вне конкурса... И мы его поддерживаем.

0

82

Є ще ідея. Було б непогано, щоб через весь посібник проходила робота над якимсь проектом (прикладною програмою). Тобто, вивчили щось нове - доробляємо відповідний кусок проекту. Це можна оформити, наприклад, у завданнях для самостійного виконання.

Чи може краще приклади у тексті підібрати в такому дусі? Звичайно, поряд будуть і прості приклади для формування понять. Виконавши послідовно всі приклади, що стосуються проекту, учень отримує прикладну програму (наприклад, ігрову).

Схоже, ми плавно переходимо від узгодження програми до структури посібника. Можна робити окрему гілку у форумі.

0

83

Між іншим, це може бути одним з виправдань для "діалектичної" послідовності вивчення матеріалу. Можлива послідовність розробки прикладної програми: інтерфейс - обробка подій - більш "глибоке" програмування. Чому б не вивчати й матеріал в такій послідовності?

0

84

Идея мне нравится. Я - за.

0

85

Я з вашого дозволу візьмуся за восьмий пункт програми.

Отредактировано Габельчук (2007-05-22 18:05:40)

0

86

Використання компілятора командного рядка csc.exe
Хочу поділитись інформацією з тими хто ще не знає про самий простий спосіб скомпілювати і виконати програму з допомогою  C#-компілятора:
1. Ввести текст програми з допомогою будь-якого текстового редактора (вводити без форматування). Зберігти файл, наприклад під іменем Test.cs
2. Скомпілювати програму, запустивши C#-компілятор, csc.exe, вказавши в командному рядку ім'я файлу.
C:\csc Test.cs
Компілятор створить файл з іменем Test.exe, який буде містити MSIL-версію цієї програми.І хоча MSIL-код не є виконуваним, він міститься в exe-файлі. При спробі виконати файл Test.exe система CLR автоматично викличе JIT-компілятор. Але майте на увазі, якщо на комп'ютері не встановлено середовище.NET Framework, програма не виконається, через відсутність системи CLR.
3. Для виконання програми достатньо ввести її ім'я в командний рядок
C:\Test
Примітка: Перед запуском компілятора csc.exe вам, можливо прийдеться виконати пакетний файл vcvars32.bat, який як правило міститься в папці //Program Files/Microsoft Visual Studio.NET/Vc7/Bin.

Отредактировано Габельчук (2007-05-22 18:26:07)

0

87

Я не согласна с Сашей. Когда-то я читала книжку по Паскалю, где автор пытался через несколько тем (через все не получилось даже у него), провести один пример с углублением операций. Это обеднило изложение, задачи я все равно искала в других местах. То есть примеры должны быть разнообразные и задания для самостоятельного решения тоже разнообразные. А проект как итог изучения можно поместить в конце.

0

88

Стукалова И.В. написал(а):

То есть примеры должны быть разнообразные и задания для самостоятельного решения тоже разнообразные.

И чем больше здадим тем лучше.

Стукалова И.В. написал(а):

А проект как итог изучения можно поместить в конце.

Проект може бути (повинен бути)  у вигляді сам. завдать де по мірі вивчення матеріалу учню пропонують виконати додаткові завдання для того щоб вдосконалити проект і наблизити час його завершення. (Хоча ще ні один програміст не здав завершенної програми)

0

89

Стукалова И.В. написал(а):

Я не согласна с Сашей. Когда-то я читала книжку по Паскалю, где автор пытался через несколько тем (через все не получилось даже у него), провести один пример с углублением операций. Это обеднило изложение,

Іра мне неправильно зрозуміла. Я писав:

Пилипчук О.П. написал(а):

Звичайно, поряд будуть і прості приклади для формування понять.

маючи при цьому на увазі приклади, які НЕ прив'язані до проекту. Звичайні приклади. А поряд - окремим пунктом в кінці параграфа - приклад застосування нових прийомів у проекті. Очевидно, що ці пунктики до параграфів мають писати не відповідальні, а той, хто розроблятиме цей навчальний проект.

Може ця ідея й не буде реалізована, але хоронити її ще рано. :)

0

90

Если не заменять задачи с примерами решений в тексте, и не уменьшать количество задач(разных) для самостоятельного решения в конце темы, а просто добавить еще и проект, возможно выйдет неплохо. Я сейчас, собираясь в Киев, просматривала сайты Микроники и Технокниги, искала литературу, которую хочу еще купить, так вот, книг, где издагается сам язык - много, книг с примерами решений задач на С# нет совсем. Есть по С++ Культин, по Delphi еще больше - Культин, Парижский, по Паскалю - Зеленяк, Культин. Как показывает практика, такие книги очень нужны. Я до сих пор привожу книжку Зеленяка своим факультативщикам, кстати очень неплохая книга, хотя многие задачи я решала бы не так. Следовательно, надо сосредоточиться на том, чего пока нет нигде, но очень нужно на уроках. А это примеры задач с решениями.

0