Очно-дистанційні курси інформатиків

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Узгодження програми

Сообщений 31 страница 60 из 94

31

Програма Андрія Кухара є найбільш близькою до реальної, в ній є послідовність, чітко визначено, що на кожному уроці необхідно вивчити і зберігається перехід від простого до складного, єдине, що треба зробити збільшити кількість годин на деякі теми.

Кухар Андрій написал(а):

У випадку оператора розгалуження викинути бульові вирази (пункти 5.3 - 5.5).

Викидати ні в якому випадку не потрібно.

Vilen написал(а):

пропоную 1-й рік (хочте 7 хочте 8 кл) (70 год. по 35 на семестр).

Згодна. Це найбільш приємлема кількість годин. Практика в будь-якій школі при вивченні будь-якого предмету показала, що 1 год на тиждень це- ознайомився і до наступного заняття забув. Я за те, щоб зробити програму такою, щоб зручно було її використовувати, а не просто галочка в наших курсах з лозунгом "Менше годин - менше роботи для нас".

На мою думку, я б не розривала графічну частину з теоретичною, а  кожну тему (н-д, Обчислення, Оператор розгалуження і т. д.) поділяля б на частини: теорія, консольні задачі, графічні задачі.

0

32

Кухар Андрій написал(а):

Можна надіятись, що від перестановки множників добуток не зміниться.

А якщо множити матриці.... Це для нашої ситуації реальніше.

0

33

Початкову програму найкраще написати людині, яка вже володіє мовою, адже вона чітко знає поділ на обов'язковий матеріал та матеріал, який можна розглянути пізніше. А нам, як вчителям-практикам зробити поділ на години і висловити свою думку про послідовність.

0

34

Цинчик Тетяна написал(а):

Початкову програму найкраще написати людині, яка вже володіє мовою

Згоден. Це ніяк не знімає з мене відповідальності. Розумію. Досвід викладання програмування в школі кожному з нас дає можливість розподілити теми і години. Але це ми добре можемо зробити, наприклад, із С++, в процедурному варіанті. Говорити про якийсь досвід викладання програмування з основами ООП особисто я - пас.Так, у мене є можливість проконсультуватись із програмістом, який сьогодні пише прикладні програми на С++ і який власноруч вчився С#. Але ж у нас ідея: донести такий матеріал до вчителів і учнів. Очевидно, що підхід має бути саме такий:
1. Чому саме С#. (мотивація)
2. Основи мови програмування С# + середовище. (інструмент)
3. Основи ООП. (знову інструмент)
4. І лише потім візуальне програмування прикладного спрямування. (реалізація)

0

35

Igor Sirenky написал(а):

1. Чому саме С#. (мотивація)
2. Основи мови програмування С# + середовище. (інструмент)
3. Основи ООП. (знову інструмент)
4. І лише потім візуальне програмування прикладного спрямування. (реалізація)

Ігор, я тут повністю тебе підтримую!!!

0

36

Vitaly написал(а):

4. І лише потім візуальне програмування прикладного спрямування. (реалізація)

Ще треба десь знайти місце олімпіадному програмуванню. Чи не треба? Може справді, будувати повністю прикладний курс? Олімпійці звикли витискати з комп'ютера по максимуму, а тут їм підсовують компілятор, який генерує код для інтерпретатора!!! З відповідною втратою (хай навіть символічною) швидкодії.

0

37

Igor Sirenky написал(а):

у нас ідея: донести такий матеріал до вчителів і учнів. Очевидно, що підхід має бути саме такий:
1. Чому саме С#. (мотивація)
2. Основи мови програмування С# + середовище. (інструмент)
3. Основи ООП. (знову інструмент)
4. І лише потім візуальне програмування прикладного спрямування. (реалізація)

Пилипчук О.П. написал(а):

Ще треба десь знайти місце олімпіадному програмуванню. Чи не треба? Може справді, будувати повністю прикладний курс?

Ще раз хочу наголосити на меті.
Має бути вступний курс (факультативний чи за вибором- не важливо) для 8 класу! Наголошую ще раз, що профільність з 7 класу почати важко. Мета такого курсу - показати, що програмістська діяльність може бути цікавою. Але це не має бути і повністю прикладний курс. Реакція сприйняття моїх лекцій і лекцій Кухара А.В. на діючих зараз курсах показує, що реакція вчителів позитивна. Наступного тижня буде практикум по розв'язуванню задач. Побачу, що вчителі засвоять.
Я б порядок розміщення, запропонований Ігорем, змінив на 1, 3, 2, 4 з уточненням, що 2 - це консольний режим.

Я розумію, що хочеться зразу і все. Не вийде. Давайте вже припиняти дискусії, намічати перший варіант програми (а не поурочного планування бо це нам крім Кухара А.В. зробити зараз неможливо) і братися за роботу.

Чому С#? Тому, що з усіх сучасних мов вона є найлегшою для першого сприйняття. У С# навіть ідентифікатори можна брати українські. Ця мова дозволяє писати Площа = довжина * ширина;
Яка ще мова дає таке? А на перших етапах - це супер!

Я більш схильний до того, що пропонував спочатку. Для олімпіадного програмування можливо требе брати С++.
Ще раз наголошую, що головна мета курсу - привернути увагу до програмування, зробити його цікавим. А з 9 класу братися за олімпіадне програмування. Це інший проект. Обдаровані діти самі вивчать будь-яку мову (такі приклади ми знаємо).
Колеги, пора визначатися. 15 травня через 4 дні, а програми ми ще не маємо.

0

38

Rebryna V написал(а):

Я б порядок розміщення, запропонований Ігорем, змінив на 1, 3, 2, 4 з уточненням, що 2 - це консольний режим.

І все-таки: один програміст сказав: "Візуальне програмування базується на невізуальному".
Як можна буде вчити створювати прикладну програму не навчивши елементарним операторам If, For і т.ін.

0

39

Згадайте себе, ваші перші кроки в С#, ви вже знаєте алгоритмічні конструкції і неважко перейти на синтаксис С#. А за що першим взялись - за освоєння середовища! Це один із важливих моментів, які не можна відкладати, а дати з першою ж програмою "Hello, World!"

0

40

Програма має бути для учнів 8-11 класів (9-12) по 2 год на тиждень.

8 клас - Основи програмування. Кожна тема це послідовні кроки:теорія, задачі в консольному режимі(більшість), задачі в графічному режимі(декілька 1-2)

9 клас -     1 піріччя: Повторення 8-го класу з додаванням нових тем (Фали,Рекурсії,...). Де в кожній темі залишається структура:теорія, задачі в 
                                консольному режимі(більшість, серед них цікавих, де необхідна логіка мислення), задачі в графічному режимі(декілька 1-2)
                 2 піріччя: Поділ на дві гілки: Олімпіане(теорія+задачі в консольному режимі, акцент на логічне розв'язання) та
                                приклане(теорія+задачі в графічному режимі).
10 клас -   Поділ на дві гілки продовжується: Олімпіане(теорія+задачі в консольному режимі, алгоритми(геометрія, комбінаторика,графи,...)
                та приклане(теорія+задачі в графічному режимі).
         
11 клас - Поділ на дві гілки продовжується: Олімпіане(теорія+задачі в графічному режимі).

                та приклане(теорія+задачі в графічному режимі).

0

41

Цинчик Тетяна написал(а):

Програма має бути для учнів 8-11 класів (9-12) по 2 год на тиждень.

Ми так багато не зробимо. Давайте зупинимося на першому варіанті: факультатив, 8 клас, 35 годин. Зробимо це, сподобається, будемо рухатися дальше.

0

42

Побачив новий навчальний план. Профільний напрям дає в 9 - 4 год, 10 - 4 год, 11 - 4 год.
Академічний по 1 год, в 11 дві.
Базовий по 1 год. У понеділок заархівую і вишлю.
Тому підтримую себе і Зубика. 8 клас, 35 год.

0

43

Igor Sirenky написал(а):

І все-таки: один програміст сказав: "Візуальне програмування базується на невізуальному".

Згоден. Але я не про візуальне, а про об'єктно орієнтоване, яке також присутнє і в консольному режимі. Візуальне буде темою 4.
Я вже почав активно опрацьовувати. Супер. Давайте працювати. Ми ніколи не дійдемо до єдиного підходу, якщо не будемо йти на компроміси. Чекаю узгоджену програму від відповідальних. Тоді черга наступить моя, а останнє слово скаже Кухар А. У нас всього 3 дні!!!

0

44

Хто ще хоче висловитись, поспішайте. Вислухавши всі аргументи Юрій та Ігор мають набратися мужності і видати нам робочий варіант програми.

0

45

Приклад програми

0

46

Програму треба робити за новими вимогами МОНУ таким чином. У лівому стовпці перелік тем, кількість годин. У правому стовпці вимоги до досягнень учнів.

0

47

Можливо вже трохи й запізно висловлювати свою думку, але..

Igor Sirenky написал(а):

Але ж у нас ідея: донести такий матеріал до вчителів і учнів.

Програма має бути розрахована в першу чергу на УЧНІВ, адже це факультативний курс (або курс за вибором). Тобто його мають ВИБРАТИ. А це не можливо, якщо:
не цікаво, дуже складно і не дає швидкого результату (з точки зору учня). Так чи ні? Потім, коли стане цікаво, можно пояснювати складні і дуже складні речі. Але спочатку, принаймі на перших заняттях має бути трохи шоу.  На першій сторінці цієї теми

Пилипчук О.П. написал(а):

Від живого споглядання - до абстрактного мислення,  а від нього - до практики". Тобто, спочатку візуальне програмування, а вже потім консоль

Саме візуальне програмування, а не ОПП. Дає можливість C# це зробити?
І ще, курс потрібно починати з 8-го класу, а 7 клас відвести під вивчення алгоритміки, хоча б на тому ж "садівникові" зі сходинок, чи щось подібне. А от щодо кількості годин: 1 година на тиждень - це взагалі не дасть ніякого результату. Невже факультатив не може бути розрахований на 2 години? Дуже хочеться, щоб була така можливість.
Бажаю успішного завершення роботи над програмою нашим супер-спеціалістам Юрію і Ігорю!  :rolleyes:
З нетерпінням чекаю на зустріч на форумі 15 травня.
Ps.Будь, ласочка, зробіть копію нашого форума, буде жаль його загубити!!!!

0

48

Беспалько А. написал(а):

А це не можливо, якщо:
не цікаво, дуже складно і не дає швидкого результату (з точки зору учня).
[...]
спочатку, принаймі на перших заняттях має бути трохи шоу

Не дуже хочу втручатися, щоб не породжувати додаткових суперечок. Вже й так сказано немало. Але теж вважаю, що необтяженість теорією і наявність швидкого результату є дуже важливою. Я б перетворив перший рік основ програмування на гру з мінімумом теорії та максимум результату, не звертаючи уваги на неповноту вивчення. Головне в першому році отримати загальне уявлення про предмет в цілому. А потім вже можна заповнювати прогалини. Мені чомусь здається, що школярі в 8-му класі не здатні засвоювати послідовне теоретичне викладення матеріалу.

0

49

Беспалько А. написал(а):

А от щодо кількості годин: 1 година на тиждень - це взагалі не дасть ніякого результату. Невже факультатив не може бути розрахований на 2 години?

Давайте задамося загальною кількістю годин - 35, а не кількістю годин на тиждень. Кому дадуть 2 год. на тиждень - виконає цю програму за 1 семестр, інші - працюватимуть рік. Що це міняє? Якщо хвилює, що неможливо в 35 годин "увіпхнути" все, що душа бажає, давайте назвемо курс "Вступ до С#", "Основи програмування" (або щось подібне). Звичайно, важко зорієнтуватися, що є найважливішим, якщо практично не знаєш мови, але тут нам не дасть промахнутися науковий керівник.

Бачу, є прихильники діалектичного підходу (візуальне - алгоритми - ООП). Треба намагатися поставити себе на місце учня. Це важко, бо ми вивчаємо нову мову не так, як учень: у нас є досвід, вироблені базові поняття, а у нього - незасіяна нива. Ми лише адаптуємося до нових умов, а дітям доводиться пізнавати суть програмування В ЦІЛОМУ.

0

50

Пилипчук О.П. написал(а):

незасіяна нива.

Тут повинен зіграти досвід та уміння того хто засіває. І це добре, що в учня таке поле. Курс потрібно розробляти на 70 год. Така кількість є оптимальною.

0

51

S.Vapnichny написал(а):

Курс потрібно розробляти на 70 год. Така кількість є оптимальною.

Я не проти. Але оптимальною кількість годин є з чиєї точки зору? Учнів, вчителя чи директора?
Може варто подумати про два рівні: основний матеріал (35 год) і додатковий (35 год)?
З моєї точки зору це було б ідеально.

0

52

Прошу програму виставити на новому форумі http://metodinfo.ho.com.ua/index.php?topic=15.0
Тут обговорюємо, а результати дискусій, корисні посилання виставляємо там.
Таким чином на другому форумі будуть лише важливі рішення і посилання.

0

53

Rebryna V написал(а):

Але оптимальною кількість годин є з чиєї точки зору? Учнів, вчителя чи директора?

Така кількість є оптимально зі всіх сторін. Одна година, при такій кількості інформації, це марна трата часу. Більше двох, це дуже складно зі сторони адміністрації. Моя думка - 2 год.

0

54

Rebryna V написал(а):

Може варто подумати про два рівні: основний матеріал (35 год)

Навіть думати не треба. Треба діяти: у більшості шкіл дві годин інформатики у 8 класі - нездійсненна мрія. Одну годину можуть собі дозволити багато хто. Будьмо реалістами. Не подобається 35 годинний курс - можна зробити й 70-годинний. Але слід розраховувати, що вивчатися він буде, переважно, протягом двох років. Тому перші 35 годин мають бути досить автономною штукою і допускати використання в одногнодинному варіанті. Тому саме на такому курсі варто зараз зосередитись.

0

55

Пилипчук О.П. написал(а):

Не подобається 35 годинний курс

Мова не йде подобається чи не подобається. Хто читає одну годину в неділю, той мене підтримає - забувають через тиждень. І якщо у нас ціль не проект, а започаткувати зміни на краще, то 2 год., а якщо спихнути проект, то і 35 год. забагато.

0

56

Пилипчук О.П. написал(а):

Навіть думати не треба. Треба діяти: у більшості шкіл дві годин інформатики у 8 класі - нездійсненна мрія.

І я і староста зараз працюємо у сільських школах. У міських реалії інші. Дякую Олександру за підтримку. Нагадую, що сьогодні вже 13.05. Розрізнити рівні можна розміром шрифту. Основний матеріал - нормальним, додатковий - чуть меншим. Тоді вийде курс на 70 год. з виділенням матеріалу 35-годинного курсу.
Якщо цього ми не зробимо, то вчителю школи буде важко виділити матеріал на 35 год. із 70-годинного.

Але цей розподіл буде тоді, коли писатимемо навчальний посібник. Програму можна зараз робити без розподілу на години.
Треба зміст і вимоги до знань учнів.

0

57

Конечно, лучше всего 70-часовой курс и, желательно, за один год. Но, увы, далеко не во всех школах есть такая возможность, не всегда администрация найдет для нас (и детей) эти два часа в неделю. Поэтому, наверное, оптимальным будет

Rebryna V написал(а):

Може варто подумати про два рівні: основний матеріал (35 год) і додатковий (35 год)?
З моєї точки зору це було б ідеально.

0

58

Електронкою розіслано ще один варіант програми.

0

59

У листі І.О.Сіренький просив щось прокоментувати, що саме уточніть?
Переглянувши зауваження до програми, роблю висновок, що важко сперечатись з П.О.П.

0

60

Щось наше обговорення повністю перекочувало в електронку...

0