Чогось довго немає повідомлень про структуру посібника.
Відповідальних за кожний пункт прошу у розділі "Структура посібника" відкрити свою тему і рухатися далі.
Для відповідальних за теми
Сообщений 1 страница 8 из 8
Поделиться12007-05-27 11:50:06
Поделиться22007-05-28 13:35:10
Розподіл тем
1. Колісецький Вілен Іванович
2. Стукалова Ірина Володимирівна
3. Беспалько Ганна Анатоліївна
4. Цинчик Тетяна Петрівна, допомагає Стукалова Ірина Володимирівна
5. Cіренький Ігор Олексійович
6. Гриб Гаяне Анатоліївна
7. Вапнічний Сергій Дмитрович
8. Габельчук Юрій Петрович
9. Зубик Віталій Віталійович
10. Мороз Олександр Орестович
Станом на 28 травня теми розподілені.
Поделиться32007-05-28 13:53:46
Просив старосту керувати, відповідальних відкрити теми. Не вийшло.
Відкрив теми сам. Тепер слово за Вами.
Поделиться42007-05-29 00:05:14
Вважаю, що виклад слід структурувати за принципом "один урок - один параграф". Буде зручно працювати.
Поделиться52007-05-29 00:41:10
Мені здається, що наш курс перевантажений. Нам із цього добра, потрібно залишити саме необхідне, яке б дало потужний старт до вивчення на більш вищому рівні. Порівняйте курс за університет і наш факультативний - чим відрізняються? А чи не такий обєм вивчають студенти і на якому курсі?
Цитата не з цієї гілки, але... Відповідальним за теми зараз варто спробувати розбити матеріал на параграфи і тверезо оцінити, що можна реально опанувати за один урок. З цієї точки зору потрібно викидати все "зайве". Роль наукового керівника в цьому процесі важко переоцінити.
Поделиться62007-05-29 12:59:35
Підтримую і старосту, і Сергія. Тепер дуже відповідально і тверезо треба підійти до кожного заняття.
Крім того не слід забувати і про тренувальні вправи, практичні, самостійні та контрольні роботи.
Поделиться72007-05-30 01:32:45
Ідея паралельної роботи над розділами посібника досить цікава і може бути продуктивною. Але треба придумати систему для контролю за тим, щоб була логіка у введенні нових понять. Наприклад, щоб автор розділу 7 не намагався ввести і пояснити поняття, яке одночасно з ним вводить автор розділу 3.
Звичайно, такі моменти можна буде виловити на етапі кінцевого редагування, але краще створити умови для їх уникнення зараз. Програма допоможе в цьому лише певною мірою. Відповідальним бажано якомога скоріше скласти детальні переліки понять:
- необхідних на початку вивчення теми;
- тих, які вводяться при вивченні теми.
Тоді буде чітко видно, який апарат можна в темі використовувати як базовий, а що потрібно детально пояснювати. Наприклад, якщо в одному з розділів буде використана і коротко пояснена властивість кнопки BackColor, то автори наступних бачитимуть, що цей термін можна використовувати, як відомий учням. Крім того, можна буде дозволити собі речення на зразок: "Як відомо з розділу 4..."
Поделиться82007-06-02 09:25:32
Чому відсутня робота по темах 1, 3, 5, 6, 10?
Ще не бачив жодного повідомлення.
Відкриваю тему "Наш словник термінів"
Прошу там писати термін, його пояснення, автор.
Це має допомогти.
Щоб це було у одному місці, то прошу розміщувати терміни у алфавітному порядку у режимі редагування того ж повідомлення.