Очно-дистанційні курси інформатиків

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Очно-дистанційні курси інформатиків » Електронний додаток » Що розміщувати на диск?


Що розміщувати на диск?

Сообщений 31 страница 54 из 54

31

Гаянэ написал(а):

использовала уроки по Паскалю, правда после объяснения темы, для того, чтобы дети сами могли проконтролировать себя, свои знания. И многие ньюансы, которые они пропустили в моем объяснении, они пополнили этими уроками

И это действительно так. Не надо думать , что электронные уроки заменят учителя, они могут только дополнить. И еще есть вариант, пропущеных учениками занятий ( естественно, по-уважительным причинам). В этом случае они просто необходимы.

Стукалова И.В. написал(а):

Не такое уж это простое дело, продумать методику изложения такого урока, ведь ничего оперативно изменить, как на обычном уроке, уже нельзя.

Мне кажется, Ириша, Вы немного все усложняете. Или под названием "электронные уроки" мы понимаем слегка разные вещи. Не ОБУЧАЮЩАЯ програма, это действительно другой проект, а разделенная на уроки-темы основная справочная информация+тесты для проверки (даже если они будут слегка "invalid") :P

0

32

У нас намітилась група прихильників електронних уроків. Так, за роботу. Розробляйте  методику, підбирайте матеріал, розробіть тести - а запрограмувати, це справа техніки, і на мою думку найлегша сторона справи.

0

33

Вы меня не переубедили. Я против электронных уроков. Должны быть очень правильно продуманы и порции подачи материала и их последовательность. Тут и психолог должен работать. Тесты должны быть валидными, а мы не тестологи. Все это будет дилентантизм.

0

34

Все это будет дилентантизм.

А написання спецкурсу колективом, у якому тільки один з керівників знає про що писати - це професіоналізм?  :lol:

0

35

Пилипчук О.П. написал(а):

А написання спецкурсу колективом, у якому тільки один з керівників знає про що писати - це професіоналізм?

Не кидайтеся в крайнощі і писемізм. Ви професіонали. Жодний науковець того не створить, що вийде у нас. Я вірю.
Давайте правильно відноситись до завдання: підвищити свій професійний рівень (курси) і розробити проект (методичний комплект).
Старт даний. Рухаємося без шарахань. Замість філософствування давайте задачки розв'язувати. Тоді стане все на свої місця.
Слухачі курсів після занять в захопленні. Коля Якотюк готовий до нашого колективу приєднатися. А я виявив, що не всі навіть спробували хоч одну задачку розв'язати. Такий темп недопустимий.

0

36

І давайте перестанимо говорити про електронні уроки. Електронний додаток - це не електронні уроки, а ті матеріали, які мають бути під руками у вчителя.

0

37

Rebryna V написал(а):

А я виявив, що не всі навіть спробували хоч одну задачку розв'язати.

Розв'язуючи задачку, варто по гарячих слідах писати короткий коментар. Може згодитися для посібника. Такі матеріали треба обговорювати, бо можна зробити гарний зовнішньо проект, але "ідеологічно неправильний". Та й технічно недосконалий.

Особливо буде цікавити точка зору наукового керівника.

0

38

Пилипчук О.П. написал(а):

А написання спецкурсу колективом, у якому тільки один з керівників знає про що писати - це професіоналізм?

У  кого занижена самооцінка - може відмовитись.

0

39

S.Vapnichny написал(а):

У  кого занижена самооцінка - може відмовитись.

З самооцінкою - порядок. Навіть намагаюсь убезпечити колег від нездорового її заниження. Тему електронних уроків вважатимемо відкладеною, але не треба прибіднятись:

Стукалова И.В. написал(а):

Должны быть очень правильно продуманы и порции подачи материала и их последовательность. Тут и психолог должен работать. Тесты должны быть валидными, а мы не тестологи. Все это будет дилентантизм.

Це хіба правильна самооцінка? Більшість (?) учасників проекту мають вищу педагогічну освіту, сумарний педагогічний стаж, напевно, років зі 150(!), тому для нас не є проблемою зробити нормальний електронний урок, в тому числі з цілком валідними (в межах поставленої мети) тестами. Оцінку за електронний урок учень отримує "для себе", а не "для вчителя". Або й зовсім не отримує - просто коментується кожне з питань. Варіантів є багато.

PS. А смайлик в цитату чому не включив? Це ж спотворило зміст! ;)

0

40

Оскільки кожен з нас має вибрати якусь тему і її описати, то я думаю, що кожен на свою тему розробить або уроки, або тести або інше. ;)

0

41

Rebryna V написал(а):

Ви професіонали. Жодний науковець того не створить, що вийде у нас. Я вірю.

Дуже дякуємо за таке до нас ставлення, це дійсно надихає до роботи, без жартів. Але... закінчення навчального року дещо вповільнює роботу. Маю надію, що після 31 травня робота над проектом значно прискориться.

Rebryna V написал(а):

Старт даний. Рухаємося без шарахань. Замість філософствування давайте задачки розв'язувати. Тоді стане все на свої місця.

Пропоную наші очно-дистанційні курси зробити трохи більш ОЧНИМИ. І після 31 травня зустрітись для колективного розв'язання задач з виїздом на свіже повітря. Тим більше, що погодні умови дозволяють. :)  Ваші пропозиції?

0

42

Беспалько А. написал(а):

Ваші пропозиції?

І банани з собою взяти! Я знаю хто виграє змагання по поїданю цих довгих витворів природи :)

Отредактировано Vitaly (2007-05-18 21:41:30)

0

43

Цинчик Тетяна написал(а):

Оскільки кожен з нас має вибрати якусь тему і її описати, то я думаю, що кожен на свою тему розробить або уроки, або тести або інше.

Кожен на свою тему розробить  уроки, і тести та інше - я зрозумів, що задача поставлена так.

0

44

По поводу задач серйозно. Я готую задачки із сайту olympiads.ru (8-9 класи близько 120 задач), заганяю все у перевірялку і вона буде готова десь на початку червня. Система ідеально підходить для задач на C# - закидаєш ехешник і отримуєш задоволення споглядаючи стовбчик із "Ок" (це якщо правильно реалізований алгоритм ;) )

Отредактировано Vitaly (2007-05-18 21:55:02)

0

45

Vitaly написал(а):

І банани з собою взяти!

Якщо задати клас Банан, то скільки цікавих методів застосування можна придумати... :)

0

46

Vitaly написал(а):

Система ідеально підходить для задач на C#

Значить, С# для олімпіад підходить? Такий подарунок від ВВ буде дуже потрібний для електронного додатка.

0

47

Тільки для олімпіад, на яких допускається використання C#. Там, де приймають exe-файли, а C# не обумовлена, не факт, що програма взагалі запуститься. Бо не гарантована наявність NetFramework.

0

48

Беспалько А. написал(а):

Пропоную наші очно-дистанційні курси зробити трохи більш ОЧНИМИ. І після 31 травня зустрітись для колективного розв'язання задач з виїздом на свіже повітря.

Я згодна, свіжого повітря дуже не вистачає.

Vitaly написал(а):

І банани з собою взяти! Я знаю хто виграє змагання по поїданю цих довгих витворів природи

Не обов'язково банани, хоч  від них теж відмовлятися не потрібно. ^_^

Vitaly написал(а):

По поводу задач серйозно. Я готую задачки із сайту olympiads.ru (8-9 класи близько 120 задач), заганяю все у перевірялку і вона буде готова десь на початку червня.

Супер!

0

49

Сколько себя помню в качестве учителя, столько составляла тесты и никогда не думала, что они "не валидные". Просто при их составлении надо учитывать требования (что ученик должен знать и уметь), которые мы ставим в программе.
Насчет очного коллективного решения задач - я от коллектива редко отбиваюсь, и на этот раз вам от меня не избавиться  :P

0

50

Виталик, ты только олимпиадные задачи включаешь? Значит обычные (урочные) задачки должен каждый готовить на свою тему сам? Правда, я не уверена, что тут нужен к каждой задаче набор тестов, но входной тест нужен обязательно.
Что касается бананов, то я  поддерживаю.

0

51

Задачі у посібнику мають бути не тільки олімпіадні, а різні. Бажано з деяким запасом, щоб вчитель мав можливість вибору.

Частину з них можна дати з дещо нестрого сформульованими умовами (це більше стосується прикладних, а не олімпіадних), щоб учні вчилися робити розумні припущення. Наприклад, не у кожній задачі, де зустрічаються числа місяця, вказувати, що N - ціле число з діапазону 1..31. Змоделюємо таким чином типову ситуацію: замовник не розбирається у програмуванні, тому не може повністю описати, що йому потрібно.

0

52

Естественно не только олимпиадные. Только каждый из нас разрабатывает какую-то тему, значит задачи и тесты к ним может написать сам. Не не Виталика же все валить.

0

53

Якщо вже мова зайшла за задачі, то мені здається, що можна поділи їх таким чином:

1. Прості задачі (в тому числі і усні) для закріплення нової теми.
2. Складніші задачі, для набуття навичок придумувати алгоритми, з використааням нових знань.
3. Windows - проект (простий). Але для цього потрібно перенести з 10 розділу деякі теми
                                                 В розділ 3 - Label, Button, TextBox
                                                 В розділ 4 - CheckBox, RadioButton, GroupBox
                                                 і т. д.
4. Олімпіадні задачі (з тестами).l

0

54

Та я тоже что-то не сильно думаю, что это хорошая идея.

0


Вы здесь » Очно-дистанційні курси інформатиків » Електронний додаток » Що розміщувати на диск?