Андрій Володимирович, запрошую 18 і/або 19 з 10.00 для зустрічі.
Нам дуже необхідні ваші лекції, оскільки самостійно вивчати немає часу, а коли ви пояснюєте ми просто прозріваємо.
Науковий керівник
Сообщений 61 страница 79 из 79
Поделиться612007-09-13 09:34:14
Поделиться622007-09-26 01:41:32
Прошу прокоментувати:
http://metodinfo.3bb.ru/viewtopic.php?pid=383#p383
Там йдеться про С++, тому розмістив не тут.
Поделиться632007-10-01 18:26:10
Андрій Володимирович, прошу трохи обговорити другі задачі. Із 11 тільки 7 прислали другу задачу.
Поделиться642007-10-04 11:53:23
Я відправив другу задачу (на поліморфізм) без виведення об'ємів фігур в порядку зростання. Є проблема з цим. Прошу її обговорити. Як сортувати масив фігур за полем об'єм?
Поделиться652007-10-04 17:01:19
А в чому саме проблема? Елементи масиву можна переставляти місцями так само, як це було зі звичайними змінними. Просто порівнювати потрібно відповідні поля, а не самі об'єкти.
Поделиться662007-10-04 20:21:13
Із 11 тільки 7 прислали другу задачу.
Віталій Арсенович, я відправила Вам розвязок 2 задачі 1-го числа ввечері. мене вже не порахували? Чи Ви знову мене загубили
Ввітаю всіх C#-ців з днем вчителя! бажаю всім нам успішного (і вчасного) завершення нашої важкої праці!!!
Цей машиний переклад з сайту C# practical learning я дарую Вам на свято:
"C # (произносится "С Крутой") - это язык, используемый для создания компьютерных приложений, что говорить машина, что делать и когда. В различных уроков на этом сайте, мы изучаем язык C #, создавая консоли приложений, которые в текстовом формате программы, которая отображает их результаты в черные или серые окна.
Уроки на этом сайте использования пошаговые инструкции с пациентом подробно подход, усугубляется различными полезными примерами в каждом разделе. Чтобы упростить научиться эффективно, уроки проводятся в темы, чтобы можно было привести к части вы заинтересовать."
Поделиться672007-10-04 22:31:14
Цей машиний переклад з сайту
Так... Так прочитати оригінальний текст я зміг би й без програми перекладача Може саме тому майже ними не користуюсь (мову знаю не досконало).
Поделиться682007-10-04 22:33:23
Як правильно звернутися до ресурсів, які є в проекті?
Ситуація така: там, де показана структура проекту є два файли-малюнки. Як їх поставити на кнопку? Як зробити, щоб ці малюнки були в ImageList для такої кнопки:
class GameButton : Button
{
public GameButton()
{
Image=null;
Text="*";
Font = new Font(Font.Name, 50, Font.Style);
}
public void SetCross()
{
Text="X";
}
public void SetNull()
{
Text="O";
}
}
Отредактировано Пилипчук О.П. (2007-10-04 22:43:05)
Поделиться692007-10-10 13:52:21
Прошу прокоментувати:
http://metodinfo.3bb.ru/viewtopic.php?pid=383#p383
Там йдеться про С++, тому розмістив не тут.
Що до механізму виникнення помилки при перетворенні float на int.
Як відомо числа в комп'ютері зберігаються в двійковій системі числення.
Тому на перший погляд "просте та кругле" число 12.32 може виявитися зовсім не таким гарним в двійковій системі. Загалом десяткове число з обмеженою кількістю цифр після коми може відповідати числу з періодичною частиною після коми в двійковій системі. Відповідно таке число буде представлене з похибкою, так як в float чи double змінній представлена лише скінченна кількість двійкових цифр. Відповідно число може бути представлено з надлишком або недостачею (бути більшим або меншим за відповідний десятковий "оригінал"). Так запис 12.32 може призвести до присвоєння float змінній значення 12.319999 або 12.320001.
Перетворення дробового числа на ціле відбувається шляхом відкидання дробової частини (в даному прикладі). Тому, для прикладу, 0.319999 * 100 могло бути перетворено на ціле число 31. Можна легко здійснити округлення замість відкидання дробової частини записавши int x = 0.319999 * 100 + 0.5
Наведена поведінка програми не є помилкою, а звичайною властивістю чисел з плаваючою комою. При роботі з дробовими числами слід пам'ятати, що десяткові числа з "круглою" дробовою частиною можуть не бути такими ж "круглими" в двійковій системі і тому реально можуть бути представлені з похибкою.
Поделиться702007-10-10 14:20:10
Як правильно звернутися до ресурсів, які є в проекті?
Ситуація така: там, де показана структура проекту є два файли-малюнки. Як їх поставити на кнопку? Як зробити, щоб ці малюнки були в ImageList для такої кнопки:
Для того щоб розв'язати поставлену задачу немає необхідності звертатися до ресурсів напряму. Властивість ImageList є успадкованою від класу Button. Тому можна просто написати:
class GameButton : Button { public GameButton() { ImageIndex = 0; } public void SetCross() { ImageIndex = 1; } public void SetNull() { ImageIndex = 2; } }
Об'єкт ImageList можна створити візуально, розмістити в ньому три зображення, та вказати його у властивості ImageList конкретної кнопки. Зображення, розміщені в ImageList автоматично будуть приведені до потрібного формату та розміщені в ресурсі.
Поделиться712007-10-10 14:57:39
Досить цікавий матеріал "C# for sharp kids". Може бути корисний, як приклад, при розробці посібника.
Пояснює програмування для дітей, котрі ще зовсім нічого про програмування не знають. Включаючи ООП.
http://msdn.microsoft.com/vstudio/expre … ds/csharp/
Тут розділ 2. Про ООП і "спілкування" з комп'ютером взагалі.
http://msdn2.microsoft.com/ru-ru/library/bb330920(VS.80).aspx
Поделиться722007-10-10 17:02:52
десяткове число з обмеженою кількістю цифр після коми може відповідати числу з періодичною частиною після коми в двійковій системі.
Дякую. Давно нічого не робив з двійковою системою, тому цей момент вилетів з голови.
Поделиться732007-10-31 22:27:57
Не можу розібратися за Шилдтом з подіями. Як зробити, щоб у створеного мною Control'a з'явились "мої" події, для яких можна потім писати обробники. Наприклад, Control - шахова дошка; білі виграли - подія. Клас-господар цієї дошки повинен на подію відреагувати, а для цього вона має з'явитися у списку подій, поряд з успадкованими.
Поделиться742007-11-11 17:03:23
Не можу розібратися за Шилдтом з подіями. Як зробити, щоб у створеного мною Control'a з'явились "мої" події, для яких можна потім писати обробники. Наприклад, Control - шахова дошка; білі виграли - подія. Клас-господар цієї дошки повинен на подію відреагувати, а для цього вона має з'явитися у списку подій, поряд з успадкованими.
using System; using System.Windows.Forms; using System.ComponentModel; class MyControl : UserControl { public delegate void MyEventHandler(); [Category("My Events"), Description("This is my event.")] public event MyEventHandler MyEvent; public void TestEvent() { MyEvent(); } }
Поделиться752007-11-11 23:55:03
Пояснення вийшло не зрозуміліше, ніж у Шилдта
Якщо серйозно, то я вже розібрався за якоюсь іншою книгою, де був наведений практичний приклад, і використав (див. текст хрестиків-нуликів на стікіпаді). Але це урок для нас всіх: загальні приклади, хай навіть найкоротші і не обтяжені нічим зайвим сприймаються важче, ніж трохи прокоментоване ПРАКТИЧНЕ застосування пояснюваної речі.
Поделиться762007-11-17 00:04:51
Пояснення вийшло не зрозуміліше, ніж у Шилдта
Якщо серйозно, то я вже розібрався за якоюсь іншою книгою, де був наведений практичний приклад, і використав (див. текст хрестиків-нуликів на стікіпаді). Але це урок для нас всіх: загальні приклади, хай навіть найкоротші і не обтяжені нічим зайвим сприймаються важче, ніж трохи прокоментоване ПРАКТИЧНЕ застосування пояснюваної речі.
Тут мабуть доречно буде сказати: щоб поставити запитання треба знати половину відповіді.
Мені не зрозуміло, що тут незрозумілого. Особливо якщо спробувати поексперементувати з наведеним кодом. Оскільки я не знаю, що саме вам незрозуміло, я не можу тут писати книжку про події, щоб відповісти на всі ваші можливі запитання.
Якщо ви знаєте, що таке події, та як створювати для них обробники (що слідувало з вашого запитання), то...
public delegate void MyEventHandler();
Схоже на декларацію метода. Це делегат, "прототип обробника". Це вигляд обробника заданої події, те, які параметри має отримувати обробник. Параметри можна записати в дужках, так як і в метода. В цьому прикладі декларується обробник без параметрів.
public event MyEventHandler MyEvent;
Декларація події. MyEvent -- ідентифікатор події. MyEventHandler -- тип події, фактично прототип її обробника.
[Category("My Events"), Description("This is my event.")]
Це просто метаінформація. Category просто задає в якому розділі показувати подію в вікні Property середовища розробки. Description -- опис властивості, в VS показується внизу вікна Property, коли ви виділяєте цю властивість. Метаінформацію задавати не обов'язково, то ж цей рядок можна видалити з коду, якщо він є зовсім незрозумілим або непотрібним.
public void TestEvent()
Метод, що активує подію. Просто приклад.
Поделиться772007-11-17 00:27:55
Хочу опять поговорить о терминологии. Разговор уже был, не помню в какой теме. Как правильно написать форматный вывод или форматированный вывод? В книге написано - форматный.
Поделиться782007-11-17 00:54:40
Хочу опять поговорить о терминологии. Разговор уже был, не помню в какой теме. Как правильно написать форматный вывод или форматированный вывод? В книге написано - форматный.
Я бы написал "форматированный".
Поделиться792007-11-18 01:11:16
Отже, обираємо варіант "форматоване виведення".
Хто проти - реагуйте...