Хтось (в першу чергу, науковий керівник задумувався, наскільки варто урізати нашу програму? Вона ж так і залишилась на університетському рівні.
Для свідомого використання терміну "купа" потрібно впевнено користуватися динамічними змінними і т.п. Це дійсно входить до завдань нашого курсу?
Давайте, доки всі у відпустках , трохи уріжемо програму і визначимося з кількістю годин. Судячи з активності авторів посібника, видно, що універсальної штуки (35+35 за бажанням) зробити не встигнемо. Та й стратегія для цього вибрана не така. Щоб вдалась така задумка, перші 35 годин повинні бути достатньо автономною частиною курсу. Давайте будемо робити 35-годинний курс, який реально можна "запустити" в багатьох школах (якщо не у 8-му, то в наступних класах). За такий час можна зробити досить багато.
Зараз варто з цієї точки зору урізати програму (лишити елементи візуального програмування, алгоритміку і основи ООП) і врешті перейти до другого етапу: написання чернеткового варіанту розділів посібника.
А щодо назви "купа" - не треба комплексувати. Таке слово я знайшов у дещо іншому контексті: "Купа - це повне бінарне дерево, в якому значення синів кожного вузла не менші, ніж значення вузла". Звучить нормально. Незвично - нічого страшного. Згадайте, як у 1996-му сприймалося слово "гривня"...
Кухар Андрій написал(а):Пропоную просто "динамічна пам'ять"
По моєму, динамічна пам'ять, це не те ж саме, що купа. Динамічна пам'ять - це область пам'яті, відведена під динамічні об'єкти, а купа - це якраз самі об'єкти, що розміщені в динамічній пам'яті. Чи тут немає ніякої різниці?