Очно-дистанційні курси інформатиків

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Куратор

Сообщений 151 страница 158 из 158

151

Igor Sirenky написал(а):

І вигляд буде і зручність в роботі.

А для яких цілей. Стікіпад справляється з функцією обнародування напрацювань для вузького кола. Крім виставленого там, у кожного (?) є Word-версія свого матеріалу. Потім глянемо, з чого зручніше зібрати кінцевий "продукт". Хоча, якщо є бажання зробити ще й CHM-версію - не думаю, що хтось заперечуватиме.

Між іншим, на стікіпаді html-розмітка теж підтримується. Вона просто не така компактна. Тому форматуйте, хто як хоче.

0

152

Пилипчук О.П. написал(а):

А для яких цілей.

А в якому ми взагалі вигляді видаємо продукт?
В електронному чи паперовому?
Якщо на диску, то там, що будуть вордовські файли кожного з нас?

0

153

Igor Sirenky написал(а):

А в якому ми взагалі вигляді видаємо продукт?
В електронному чи паперовому?
Якщо на диску, то там, що будуть вордовські файли кожного з нас?

Дозвольте нагадати, що ми ПЛАНУВАЛИ видати:
1. Програму (паперовий і електронний варіант).
2. Посібник для факультативного курсу (книга).
3. Електронний додаток (диск).
4. Збірник задач (книга або диск).
5. Посібник для вчителя (тільки проговорили)

Все це назвали проект, розподілили відповідальних. Так навіть теми форумів назвали і відповідальні там записані.

Ще нема що видавати, на жаль.

Отредактировано Rebryna V (2007-11-23 15:34:09)

0

154

Не забувайте, що наша група - експериментальна. Причому експериментів відбувається одночасно багато:

- майже ніхто з учасників не брав раніше участі у колективному написанні навчального посібника;
- не знаю, чи хтось з керівників мав досвід керування подібним проектом;
- майже ніхто не писав власних посібників взагалі;
- на початку проекту майже ніхто не орієнтувався толком у ООП;
- майже ніхто не знав мови програмування C# (я, наприклад, не знав як вимовляється назва :).

Тому програма-максимум виглядала занадто амбіційно. Але були допущені деякі прорахунки, які слід проаналізувати і врахувати при організації роботи подібних груп. Головний, на мою думку, в тому, що структуру посібника (який, погодьтесь, є ключовим елементом) ми спланували у вересні, а не у квітні-травні. Причина: не знали, з якого боку боратися за таку роботу. Якби на початку літа кожен знав, які параграфи має писати, зараз обстановка була б значно краща.

Але проект "хоронити" рано. Зацікавленому вчителю, в першу чергу, потрібні програма ("облагороджена" яким-небудь грифом, хоча б обласним) і посібник, який відповідає цій програмі. Програму доопрацювати можна буде досить швидко, як буде готовий "сирий" посібник. Якщо мої мікро-проекти згодяться на диск, можу написати з десяток і прокоментувати текст (тут розраховую на те, що науковий керівник не дасть збочити з правильного стилю програмування :).

Три пункти з п'яти - вже непогано.

0

155

Rebryna V написал(а):

2. Посібник для факультативного курсу (книга).

Отже, буде друкуватись книга. Все ясно. Дякую.

0

156

Увага! Прошу подивитися 20-й пост. Ми на заключному етапі.

Пропоную додаткове завдання: Обговорити проекти профільних програм з інформатики для рівня стандарту, академічного рівня і поглибленого. Посилання знайдете на олімпіадному сайті.

0

157

Що везти з собою 21 грудня. І які "сюрпризи" на нас чекають?

0

158

21 грудня 2007 року курси завершилися. Створена творча група по доведенню створеного продукту до вигляду, придатного до друку. Прошу відгукнутися бажаючих взяти участь в експериментальній апробації самими створеного продукту. Чекаю пропозицій.

0