Очно-дистанційні курси інформатиків

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Очно-дистанційні курси інформатиків » С# » Робота над проектом С#


Робота над проектом С#

Сообщений 61 страница 86 из 86

61

Завтра хочу познайомити слухачів курсів із С#. У консольному режимі розібрався. Спробував створити додаток для Windows Для такої задачі: Дано прямокутний трикутник з відомими катетами. Знайти гіпотенузу. Зробив форму, накидав керуючих елементів (мітки, текстові поля і кнопку Обчислити). Ще не вийшло. Хто може кинути готовий проект (якщо вже хтось розібрався).

0

62

Rebryna V написал(а):

Спробував створити додаток для Windows Для такої задачі: Дано прямокутний трикутник з відомими катетами. Знайти гіпотенузу. Зробив форму, накидав керуючих елементів (мітки, текстові поля і кнопку Обчислити). Ще не вийшло. Хто може кинути готовий проект (якщо вже хтось розібрався).

Ось абсолютно прямолінійна програма навіть без візуального конструювання.

using System;
using System.Windows.Forms;

namespace Triangle
{
    class Triangle
    {
        static Form F;
        static Label L1;
        static TextBox K1;
        static Label L2;
        static TextBox K2;
        static Label L3;
        static TextBox K3;
        static Button B;

        static void Main()
        {
            F = new Form();
            F.Text = "Трикутник";

            L1 = new Label();
            L1.Text = "Введіть довжину одного катета";
            L1.AutoSize = true;
            L1.Left = 10;
            L1.Top = 10;
            L1.Parent = F;

            K1 = new TextBox();
            K1.Text = "0,0";
            K1.Width = 50;
            K1.Left = L1.Right + 10;
            K1.Top = L1.Top;
            K1.Parent = F;

            L2 = new Label();
            L2.Text = "Введіть довжину другого катета";
            L2.AutoSize = true;
            L2.Left = 10;
            L2.Top = L1.Bottom + 10;
            L2.Parent = F;

            K2 = new TextBox();
            K2.Text = "0,0";
            K2.Width = 50;
            K2.Left = L2.Right + 10;
            K2.Top = L2.Top;
            K2.Parent = F;

            L3 = new Label();
            L3.Text = "Довжина гіпотенузи";
            L3.AutoSize = true;
            L3.Left = 10;
            L3.Top = L2.Bottom + 10;
            L3.Parent = F;

            K3 = new TextBox();
            K3.Width = 50;
            K3.Left = L3.Right + 10;
            K3.Top = L3.Top;
            K3.ReadOnly = true;
            K3.Parent = F;

            B = new Button();
            B.Text = "Обрахувати";
            B.AutoSize = true;
            B.Top = L3.Bottom + 10;
            B.Left = (F.Width - B.Width) / 2;
            B.Parent = F;

            B.Click += new EventHandler(B_Click);

            Application.Run(F);
        }

        static void B_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            try
            {
                double k1 = float.Parse(K1.Text);
                double k2 = float.Parse(K2.Text);
                double g = Math.Sqrt(k1 * k1 + k2 * k2);
                K3.Text = g.ToString();
            }
            catch
            {
                MessageBox.Show("Введіть коректні значення довжин катетів");
            }
        }
    }
}

0

63

Не маю С#. Хто може передати в Кам'янець-подільський відгукніться?

0

64

Цинчик Тетяна написал(а):

Не маю С#. Хто може передати в Кам'янець-подільський відгукніться?

Прошу звернутися до Бабчинського. Він обіцяв.

0

65

Кухар Андрій написал(а):

Ось абсолютно прямолінійна програма навіть без візуального конструювання.

У мене чомусь не відображаються візуальні компоненти. Тобто, після запуску з'являється порожня форма. В чому секрет?

0

66

Пилипчук О.П. написал(а):

У мене чомусь не відображаються візуальні компоненти. Тобто, після запуску з'являється порожня форма. В чому секрет?

Ну я не знаю :) Секрету немає.

0

67

Пилипчук О.П. написал(а):

У мене чомусь не відображаються візуальні компоненти. Тобто, після запуску з'являється порожня форма. В чому секрет?

Властивість Visibie компонентів має значення true?

0

68

Цинчик Тетяна написал(а):

Властивість Visibie компонентів має значення true?

Я не розібрався, як правильно запускати "абсолютно прямолінійну програму". Можна просто зробити текстовий файл і запропонувати компілятору?

0

69

Пилипчук О.П. написал(а):

Властивість Visibie компонентів має значення true?

Так. За замовчуванням.

Пилипчук О.П. написал(а):

Я не розібрався, як правильно запускати "абсолютно прямолінійну програму". Можна просто зробити текстовий файл і запропонувати компілятору?

Можна. Скористуйтеся документом "Використання компілятора командного рядка csc.exe" або "C#... без середовища". ;)
Для того, щоб не відкривалося вікно консолі додайте параметр /target:winexe в командну стрічку компілятора csc.

0

70

Кухар Андрій написал(а):

Скористуйтеся документом "Використання компілятора командного рядка csc.exe" або "C#... без середовища"

Дійсно, все працює. Визнаю, що спитав, не випробувавши всього, що приходило в голову. Я пробував "всунути" текст програми у створену з шаблону Windows-програму, а там, видно, щось пішло не так як треба. Добився, що з'явилася порожня форма, але без компонентів. З-під "голого" компілятора, дійсно, запускається і працює.

0

71

Запрошую всіх активізуватися і продовжити роботу.

0

72

Rebryna V написал(а):

Активізувався і продовжую роботу. Думаю, до 1 вересня треба закінчити і прийняти у першому читані.

Отредактировано Vitaly (2007-08-10 21:29:32)

0

73

Треба задуматись над концепцією посібника. Книжка має (?) бути цікава для восьмикласників. Я бачу вихід в тому, що на кожному занятті має бути ДІЯЛЬНІСТЬ - запуск готових програм-прикладів, розробка нових (за зразком) і т.п. Крім того, не варто "зациклюватись" на програмі. Пишіть свої розділи, а програму потім будемо уточнювати.

0

74

Пилипчук О.П. написал(а):

Треба задуматись над концепцією посібника. Книжка має (?) бути цікава для восьмикласників. Я бачу вихід в тому, що на кожному занятті має бути ДІЯЛЬНІСТЬ - запуск готових програм-прикладів, розробка нових (за зразком) і т.п. Крім того, не варто "зациклюватись" на програмі. Пишіть свої розділи, а програму потім будемо уточнювати.

Підтримую. Наша задача викласти прочитане в розумних книгах доступною для восьмикласників мовою.

0

75

Допомога прибула? Чому не світиться? :)

0

76

Прибула, прибула, тільки цій "допомозі" самій потрібна допомога.

0

77

Ніяк не налагоджується спілкування і подальша робота. Невже відпустки ще тривають?
Прошу кожного виставити свої літні напрацювання. Даю термін - до 5 вересня.
Всіх прошу включитися в обговорення. Вже пора активно діяти. Із десяти тем виставлені матеріали лише по трьох і ще кусочок четвертої. Шість тем чекають виставлення на stikipad.
Слідкую за відвідуванням форуму. Більше половини учасників проекту очевидно не мали часу.
Можемо не встигнути зробити задумане. Що скажете?

0

78

Rebryna V написал(а):

Можемо не встигнути зробити задумане. Що скажете?

На цей випадок є кілька варіантів:

1) після 21.12 припиняємо роботу і аналізуємо причини. Оформляємо звіт. Буде корисний майбутнім групам, щоб не наступати на ті ж граблі.
2) після 21.12 продовжуємо роботу до завершення посібника. Публікуємо. На гонорар купуємо банани.

0

79

Привіт усім.
Моя думка - роботу потрібно зробити. Ніяких до і після (щодо проекту). Гарний девіз:" Гонорари на банани".

0

80

Размышления о гонораре мне понравились. Что молчит Зубик?

0

81

Стукалова И.В. написал(а):

Что молчит Зубик?

Я ледь не подавився черговим бананом прочитавши таке. Закінчимо "до" і до Нового року поїмо усі банани :)
Був довго Хмельницькому і тому така запізніла реакція.

Отредактировано Vitaly (2007-08-27 19:11:25)

0

82

Vitaly написал(а):

Закінчимо "до" і до Нового року поїмо усі банани

Звучить оптимістично! Пора підкріпити активністю на Stikipad'i.

Між іншим, там можна і ТРЕБА не тільки виставити свої матеріали, але й обговорювати ті, що вже є. Невже немає зауважень, побажань...

0

83

Надсилаю повідомлення 25.01.2008 провсяк випадок, щоб форум не закрили. Усіх із Днем студента!

0

84

А через який час закривають?

0

85

Ау-у-у!!! Тут ще хто-небудь живе???

0

86

Я заглядаю час від часу. Схоже, форум виконав свою місію і може бути закритий. Хіба що, передати його наступній очно-заочній групі - хай користуються, якщо ще не створили іншого. Чув, вони продовжують роботу над проектом С#.

0


Вы здесь » Очно-дистанційні курси інформатиків » С# » Робота над проектом С#