Очно-дистанційні курси інформатиків

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Очно-дистанційні курси інформатиків » С# » Робота над проектом С#


Робота над проектом С#

Сообщений 31 страница 60 из 86

31

Привіт усім.

Кухар Андрій написал(а):

Це мабуть повинен бути просто курс програмування на прикладі мови C#.

Ми можемо і не ставимо за мету вивчення ООП, але  C# на цьому базується -  яка тоді привязка і до чого? Ідея ООП повина бути ключовою в даному проекті.
Таких курсів у програмі є багато - дублювати ще один?

0

32

Дякую Ігорю Олексійовичу за список розсилки.
Дякую Сергію Дмитровичу за перший варіант програми. Якщо є інші, висилайте за списком розсилки.
Треба до 15 травня з програмою визначитися.
Також треба визначитися із концепцією. Який курс і для кого ми створюємо.
Нагадую, що крім олімпіадного програмування ще є програмування манівське і турнірне, де візуалізація грає чи не вирішальну роль при захисті.
Я схиляюся до точки зору, що це має бути вступний факультативний курс, після якого може бути розділення на дві лінії:
перша - ООП
друга - олімпіадне програмування.

Судячи із повідомлень на форумі, Ігор Олексійович і науковий керівник Андрій Володимирович більш схильні до другої лінії, а Сергій Дмитрович до першої.

Давайте зробимо фундамент для подальшого поділу.

Куратор В.Ребрина

0

33

Вітаю із святом!
Почалася переписка за списком розсилки.
Прошу тих учасників проекту, хто не отримав листа з проектом програми, тут на форумі повідомити свою електронну адресу.
Закликаю до активного обговорення запропонованої п.Вапнічним програми.

Куратор

0

34

Доброго дня. Прийміть вітання з травневими святами, які дають нам можливість  працювати у своє задоволення.
Це не є програма, а лише наближення до проекту програми. Я теж прихильник напрямку олімпіадного програмування. Але не бачу можливості як у С# без опису основних понять ООП розпочати його вивчення. Я переглянув програми курсів, які є у збірнику програм міністерства освіти - і роблю висновок, що у більшості випадків  візуалізацію і ООП ототожнюють.

Rebryna V написал(а):

Я схиляюся до точки зору, що це має бути вступний факультативний курс, після якого може бути розділення на дві лінії:
перша - ООП
друга - олімпіадне програмування.

Мені здається, що Віталій Арсенович, трішки розчарований, в тім, що ми обєднали зусилля і так норовить розділити.
Дуже важливий момент, який нам не можна пропустити - це реалізація фундаментальних структур даних  та перевага цієї реалізації у  С#.

0

35

Привет всем и поздравление с праздниками. Сейчас я в Киеве. Привет всем от Инны Михайловой, особенно Виталию Арсентьевичу. Как только вернусь, найду Аню.

0

36

Пора подумати над структуруванням форуму. Поки що про альтернативне середовище програмування на С# пишу в цю гілку.

Пилипчук О.П. написал(а):

Поки нудьгую без C# Express Edition, знайшов безплатне середовище для цієї ж мови:

http://belnet.dl.sourceforge.net/source … _Final.msi (до 9 МБайт)

Кажуть (в інтернеті), непогане. Є візуальне конструювання.

Скачав (9 МБайт - не 450 :) ). Встановив, запустив - запрацювало. Очевидно, допомогло те, що на машині вже був встановлений MS Visual Basic 2005 Express Edition. Принаймні, довідкова система використовується саме від нього (точніше, там довідка на всі мови відразу, з можливістю фільтрації для потрібних мов). Є візуальний конструктор інтерфейсу, доступні ті ж компоненти, що й у Visual Basic.

Залишилось вивчити мову, і можна працювати.

Отредактировано Пилипчук О.П. (2007-05-02 00:23:27)

0

37

S.Vapnichny написал(а):

Мені здається, що Віталій Арсенович, трішки розчарований, в тім, що ми обєднали зусилля і так норовить розділити.

Якщо вдуматись у його слова:

Rebryna V написал(а):

Я схиляюся до точки зору, що це має бути вступний факультативний курс, після якого може бути розділення на дві лінії:
перша - ООП
друга - олімпіадне програмування.

стає зрозуміло, що Віталій Арсенович пропонує не розділити, а навпаки, підготувати нам ВСТУПНИЙ ФАКУЛЬТАТИВНИЙ КУРС. А інші групи "дистанційних курсантів" зможуть реалізувати розділення на дві лінії. Пропозиція цілком логічна.

Тому зараз потрібно зосередитись на мінімізації програми: треба залишити те, що важливо як для прикладного (яке дійсно іноді чомусь хибно асоціюють лише з ООП) так і для олімпіадного програмування. Чи не прийдемо ми таким чином до виключно "консольного курсу"? Навряд чи це доцільно. Просто буде два розділи: один з консольними програмами і основами ООП, а другий - з візуальними компонентами та знайомством з подійноорієнтованими програмуванням.

0

38

Пилипчук О.П. написал(а):

Тому зараз потрібно зосередитись на мінімізації програми: треба залишити те, що важливо як для прикладного (яке дійсно іноді чомусь хибно асоціюють лише з ООП) так і для олімпіадного програмування. Чи не прийдемо ми таким чином до виключно "консольного курсу"? Навряд чи це доцільно. Просто буде два розділи: один з консольними програмами і основами ООП, а другий - з візуальними компонентами та знайомством з подійноорієнтованими програмуванням.

Мені позиція старости подобається. Якраз це я мав на увазі.
Святкування закінчуються, наступають трудові будні. Надіюсь, що переписка і активність на форумі буде значно краща.

0

39

Тепер у кожному форумі є можливість створювати відповідні теми. Це право надаю старості.
Поки що нічого не переносив із початкової теми. Але до кінця тижня хочу це зробити, якщо не буде заперечень (особливо у Ігоря Олексійовича :P ).

0

40

В мене виникло декілька запитань:

1. Чому курс називається факультативним?
2. Чи передбачається вивчення матеріалу в тому ж порядку, як він наведений в програмі?
3. Що учень повинен вже знати перед початком вивчення цього курсу?
4. Що є метою цього курсу?

Бо я вважав, що:

2. Треба починати з Console.Write("Hello World!");
3. Нічого.
4. Вивчення основ програмування.

І мені стало задаватися, що я чогось не знаю щодо позиціонування цього курсу, що знають інші.

Що до поділу на "лінії", то найбільш адекватним мені здається поділ на прикладне та олімпіадне програмування (а не ООП, "подійно-орієнтоване" чи консольне). І я зовсім не схильний до того, щоб цей курс був курсом олімпіадного програмування.

0

41

Привіт усім! Нарешті я з вами. Моя адреса: Anny_Bess@mail.ru

0

42

Сегодня на встрече с киевскими издателями спорила с Руденко. Он утверждал, что в киевском крутом лицее делали эксперимент по  изучению С#, и ничего не вышло, результат был - 0. Я пыталась доказать, что если не основывать изучение объектно-орриентованого программирования на процедурном, то результат был бы выше, но у меня не хватило аргументов. Вобщем-то меня никто не поддержал. Особенно наши учителя, кроме Ани. Виталий Арсенович, если вы завтра будете с ними общаться, поддержите меня. Кстати, издательство BHV собирается издавать учебник по С# как спецкурс. Главный редактор Поляков А.В. меня поддержал. Возникает вопрос: не бежим ли мы впереди лошади?

0

43

Кухар Андрій написал(а):

найбільш адекватним мені здається поділ на прикладне та олімпіадне програмування

Я також притримуюсь такої думки. Ну і реалізація повина бути через відповідний підбір задач (ужас  :O  я за це і відповідаю)

0

44

Купила книгу Герберта Шилдта на Петровке. Он, похоже согласен с Андреем. То есть рассказывает сначала почему и как возникла объектно-ориентированная методика программирования, только потому, что С# - это реализация ООП, очень коротко (по полстранички) дает понятие инкапсуляции, полиморфизма и наследования, а потом - первая простая программа. Затем краткое знакомство с основными управляющими инструкциями if, for, испольование блоков кода, компиляция программы. Глава 3 - типы данных, литералы и переменные. Глава 4 - Операторы. Глава 5 - Инструкции управления ( те же if, for, while, но уже подробно). Глава 6- Введение в классы, объекты и методы. Я думаю, что когда я куплю Джейсона Прайса, будет что-то подобное, он тоже начинает с первой программы. Мы сильно хотим отличаться от них? Или они излагают что-то принципиально неправильно? Эти книги не дураки писали.

0

45

Стукалова И.В. написал(а):

Сегодня на встрече с киевскими издателями спорила с Руденко. Он утверждал, что в киевском крутом лицее делали эксперимент по  изучению С#, и ничего не вышло, результат был - 0.

Досить дивне твердження. В інтернеті можна знайти сайти шкіл, де успішно викладають програмування на Smaltalk, Лого, Лісп з ненульовим результатом. Якщо результат 0, то це мабуть вже проблема вчителя. Або учнів. Але точно не мови програмування.

Стукалова И.В. написал(а):

Купила книгу Герберта Шилдта на Петровке. Он, похоже согласен с Андреем. То есть рассказывает сначала почему и как возникла объектно-ориентированная методика программирования, только потому, что С# - это реализация ООП, очень коротко (по полстранички) дает понятие инкапсуляции, полиморфизма и наследования, а потом - первая простая программа. Затем краткое знакомство с основными управляющими инструкциями if, for, испольование блоков кода, компиляция программы. Глава 3 - типы данных, литералы и переменные. Глава 4 - Операторы. Глава 5 - Инструкции управления ( те же if, for, while, но уже подробно). Глава 6- Введение в классы, объекты и методы. Я думаю, что когда я куплю Джейсона Прайса, будет что-то подобное, он тоже начинает с первой программы. Мы сильно хотим отличаться от них? Или они излагают что-то принципиально неправильно? Эти книги не дураки писали.

Взагалі це типовий порядок викладення. Якщо викладати ООП тим, хто не знає if та for, то вони можуть зрозуміти, але не мають змоги спробувати. Таке викладення носить абстрактно-теоретичний характер. Взагалі це вийде скоріше викладання не ООП, а ООА та ООД (аналіз та дизайн). Для школярів же мабуть краще мати менше складної теорії та більше практики. Спочатку навчитися програмувати взагалі (типи, змінні, if, for...) в об'єктно-орієнтованому середовищі, а тільки потім вже знайомитися безпосередньо з ООП.

0

46

Кухар Андрій написал(а):

В мене виникло декілька запитань:
1. Чому курс називається факультативним?.

Факультативний курс впровадити в школи області у компетенції області. Очевидно, що такий курс потрібний лише в окремих школах (2-3 на район чи місто). Претендувати на державний компонент у всіх школах нам важко.
Тільки з цих міркувань я пропоную такий підхід.

Кухар Андрій написал(а):

2. Чи передбачається вивчення матеріалу в тому ж порядку, як він наведений в програмі?.

Це ще не програма, а перший варіан, запропонований Вапнічним. До 15 травня в активному режимі обговорення треба скласти програму, яка буде робочою. Після написання посібника її можна буде ще раз переглянути.

Кухар Андрій написал(а):

3. Що учень повинен вже знати перед початком вивчення цього курсу?.

Мати загальні уявлення про комп'ютер і мати елементарні навички роботи з ним.

Кухар Андрій написал(а):

4. Що є метою цього курсу?.

Вступ до двох факультативних курсів: олімпіадне програмування і прикладне програмування. Мені ці назви подобаються.

Кухар Андрій написал(а):

Бо я вважав, що:
2. Треба починати з Console.Write("Hello World!");
3. Нічого.
4. Вивчення основ програмування.
І мені стало задаватися, що я чогось не знаю щодо позиціонування цього курсу, що знають інші.
Що до поділу на "лінії", то найбільш адекватним мені здається поділ на прикладне та олімпіадне програмування (а не ООП, "подійно-орієнтоване" чи консольне). І я зовсім не схильний до того, щоб цей курс був курсом олімпіадного програмування.

Заперечити можу тільки щодо позиції 3. Якщо будуть такі учні, то результат буде також нульовий як повідомила Іра.
Куратор

0

47

Дякую за пояснення. Тепер я відчуваю себе в курсі справи. :)

Rebryna V написал(а):

Заперечити можу тільки щодо позиції 3. Якщо будуть такі учні, то результат буде також нульовий як повідомила Іра.

Я мав на увазі "нічого" з програмування.

Отже ми повинні розробити курс з основ програмування (та основ ООП), для початку вивчення якого достатньо вміти користуватися комп'ютером, та після вивчення якого можна перейти до поглиблених курсів прикладного та олімпіадного програмування. Я так розумію.

0

48

Через проблеми зі зв'язком уточнюю з затримкою.

Кухар Андрій написал(а):

Що до поділу на "лінії", то найбільш адекватним мені здається поділ на прикладне та олімпіадне програмування (а не ООП, "подійно-орієнтоване" чи консольне).

Я мав на увазі практично те ж саме. В широкому розумінні: консоль асоціюється з олімпіадним програмуванням, а подійно-орієнтоване і візуальне - з прикладним.

А от питання про вхідну компетентність учнів для цього курсу досить цікаве. Якщо це -

вступний факультативний курс, після якого може бути розділення на дві лінії:
перша - ООП
друга - олімпіадне програмування.

то цілком логічним буде, якщо учні на початку не мають досвіду програмування. Хіба що Кенгуру та Садівника в "Сходинках до інформатики" трохи поганяли. І з такої точки зору треба будувати виклад матеріалу.

0

49

Пилипчук О.П. написал(а):

то цілком логічним буде, якщо учні на початку не мають досвіду програмування. Хіба що Кенгуру та Садівника в "Сходинках до інформатики" трохи поганяли. І з такої точки зору треба будувати виклад матеріалу.

Тобто як не крути а починати прийдеться не з ООП, а з синтаксису і базових алгоритмічних конструкцій: лінійні розрахунки, розгалуження, цикли, масиви, рядки і файли. То на скільки годин буде цей курс. Тому  питання вхідних даних на мій погляд є все ж таки актуальне.

0

50

Сьогодні отримав від Глинського його книжку по С++. Іра принесла 2 класні книжки, які привезла з Києва. Я вже почав сканувати окремі фрагменти, які виставлю чуть пізніше.

Vilen написал(а):

Тобто як не крути а починати прийдеться не з ООП, а з синтаксису і базових алгоритмічних конструкцій: лінійні розрахунки, розгалуження, цикли, масиви, рядки і файли.

Точку зору Вілена я не поділяю. Треба дати дуже коротке уявлення про історію створення С++, С# і різні концепції та підходи до програмування. Думаю що всі також активно озброюються різними книгами. Це мабуть єдино вірний підхід.
Сьогодні мав розмову на конференції з Жалдаком, Руденком, Поляковим, Шакотьком, Жуком, Співаковським. Поділився нашим проектом. Заступник начальника управління Жолобок Н.В. з трибуни доповіла, що ми розпочали роботу курсів і працюємо над проектом. Заперечень від такої діяльності від академіків, професорів не отримав жодних.
Запропонував Полякову (видавництво BHV) взяти наш проект у друк. Він дав візитку. А це значить, що не відмовив.
Ось такі справи. Ми приречені на успіх.
А тепер давайте активно переходити у інший підфорум і обговорювати програму.
Що скажете?

0

51

Vilen написал(а):

То на скільки годин буде цей курс. Тому  питання вхідних даних на мій погляд є все ж таки актуальне.

Я про це вже говорив, що не треба братися зразу за все, а підготувати факультативний курс на 35 год. для 8 класу з тим, щоб у 9 класі працювали дві гілки: олімпіадне програмування (наприклад С++ або інше) та прикладне (С# або інше з візуальними додатками).
Чому ми весь час танцюємо на місці? Давайте активніше рухатися. Крім Сергія ніхто нічого не запропонував конструктивного щодо програми. Ще раз нагадую, що у нас часу не багато. 15 травня ось ось. Я не маю на увазі Андрія. Його запитання і зауваження як наукового керівника проекту я розділяю і стараюся активно відповідати.
Звертаю також увагу на пасивність багатьох учасників. Відкрийте сторінку "Учасники" і подивіться по кількості повідомлень активність і пасивність учасників проекту. Так не годиться. Закликаю всіх діяти активно.

0

52

Rebryna V написал(а):

щоб у 9 класі працювали дві гілки: олімпіадне програмування (наприклад С++ або інше) та прикладне (С# або інше з візуальними додатками).

Як Ви собі уявляєте перехід на С++ у 9 класі, якщо базу заклали у 8 на C#?
Гарна у Вас була сьогодні зустріч.

0

53

S.Vapnichny написал(а):

Як Ви собі уявляєте перехід на С++ у 9 класі, якщо базу заклали у 8 на C#?
Гарна у Вас була сьогодні зустріч.

Я ніяких напоїв не вживав. Вважайте це опискою. Замінюю С++ на С#.
Але там написано наприклад.

0

54

S.Vapnichny написал(а):

спочатку основні поняття ООП, далі .NET, далі у консольному режимі основні алгоритмічні конструкція, розробка Windows-додатків.

Напевно це потрібно буде взяти за основу і приземлити для учні 8-9 класів використовуючи відповідні приклади та завдання

Отредактировано Vilen (2007-05-05 10:18:41)

0

55

Привіт усім.
Відміну роботу започаткував А.К. Як для 7-8 кл. можна брати за основу і розпочинати підбирити матеріал. Емоцій багато приємних від роботи в середовищі. Гарну програмку написав О.П. - працює. Такі програмки внесуть позитивні емоції, що є стимулом у роботі учня.

0

56

Rebryna V написал(а):

Також можна 2-3 слухачам приділити увагу саме курсовим роботам:
- одна з педагогіки
- одна з психології
- одна з соціогуманітарної підготовки
Решта слухачів курсів максимум уваги проекту.

Віталій Арсенович, чи погоджено цю пропозицію з ректоратом?
Якщо так, то пропоную свою кандидатуру на курсову роботу з психології.

Отредактировано Беспалько А. (2007-05-07 20:41:27)

0

57

Хто підскаже як боротися із не виведенням на екран кирилиці

0

58

Vilen написал(а):

Хто підскаже як боротися із не виведенням на екран кирилиці

Така проблема виникла у мене, щодо букв і та ї. Всі інші виводить нормально, без змін у налаштуванні.

0

59

Все то добре, але у мене ще немеє середовища C#. Завтра буду у Хмельницькому,. Віталій Арсенович, у вас є це середовище?

0

60

Vitaly написал(а):

Все то добре, але у мене ще немеє середовища C#. Завтра буду у Хмельницькому,. Віталій Арсенович, у вас є це середовище?

Є середовище та дві електронні книги у форматі PDF.

0


Вы здесь » Очно-дистанційні курси інформатиків » С# » Робота над проектом С#